Wednesday, June 17, 2009

Kembali

Assalamualaikum.. Salam kasih dihulurkan buat semua, pagi ini tanggal 18 Jun 2009 merupakan hari pertama aku setelah selesai menduduki imtihan, Alhamdulillah segala pujian bagi tuhan sekelian alam yang masih memberikan aku nikmat iman dan islam, yang telah memanjangkan hayatku sehingga ke hari ini, semoga hari-hari yang telah aku lalui diberikan rahmat dari Nya. Semoga aku dan rakan-rakan berjaya di dalam imtihan yang telah di lalui dan mendapat keputusan yang cemerlang.. Amin.
Hmmm..dah lama tak mengupdate blog yang usang ni, takpela.. semoga selepas ini aku thabat dalam menulis dan dapat berkongsi ilmu dengan saudara-saudara islamku yang lain. Imtihan sudah pun selesai, bermacam-macam aktiviti dan program diadakan, ada juga dikalangan sahabat-sahabatku yang pergi menunaikan umrah, bertalaqi di Yaman, jaulah ke Turki dan macam-macam lagi, juga tak kurang hebatnya dengan kebanjiran mahasiswa yang pulang ke Tanah Air, tetapi ini tidak mematahkan semangatku untuk terus mengutip mutiara ilmu yang terhias indah di Ardu Kinanah ini. Akhirnya aku mendoakan semoga segala urusan sahabat-sahabatku dipermudahkan ALLAH S.W.T. Kepada yang bermusafir ku doakan semoga kalian selamat pergi dan selamat kembali. Semoga perjalanan kalian sentiasa di payungi rahmat ALLAH S.W.T. Amin...

2 Spekulasi:

Tirana June 17, 2009 at 11:25 PM  

Alhamdulillah dah selesai ujian. Mudah-mudahan berjaya.. Lepas ni boleh aktif menulis blog..

hidayahsufie™ June 18, 2009 at 5:28 AM  

salamz
ostad hafiz...
sihat eh?
lame xdengar citer....balik malaysia ke thn ni?
huhu

keep going on blogging...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengunjung

Kamu dari mana? Nak tengok apa?

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP