Saturday, June 25, 2011

Aduhai~~


Tengok tajuk pon dah pelik. Semangat aku tengah down 'giler'. Tengoklah.. jap lagi nak exam pon sempat lagi conteng perkara yang bukan-bukan. Hmmm.. tadi sempat telepon mak, baru cakap pada mak jap lagi nak periksa, mak aku terus cakap : "Ni mak amek yassin ni, mak bacakan yassin supaya apis mudah menjawab". Aduhai, terus mengalir air mata aku tiba-tiba. Teringat kisah lama sewaktu aku dibangku sekolah, selalu jer buat mak aku sedih, kalau nak diceritakan memang sah aku tak leh nak jawab exam jap lagi. T_T

Ya Allah, berilah aku kekuatan dan permudahkanlah aku menjawab soalan sebentar lagi. Ya Allah, tempatkan ibu bapaku serta ibu bapanya di syurga-Mu Ya Allah. Amin.

0 Spekulasi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengunjung

Kamu dari mana? Nak tengok apa?

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP